2011. október 31., hétfő

Miért?

A Nagy (aki visz):
Egyszerű, ez mindig így kezdődik.... Megint megláttam valamit. Történetesen most egy fotót: ezt , és egy pillanat alatt eldöntöttem menni kell. Ezen a ponton nem nagyon izgattak fel a következő hátráltató tényezők:

  • Rendelkezem kb 12 kiló súlyfelesleggel;
  • Rendelkezem 1db 10 éves, eléggé lusta, kb 10 kiló súlyfelesleggel bíró fiú gyermekkel, (de ő legalább tud járni);
  • Rendelkezem 1db egyáltalán nem túlsúlyos, de jelenleg 8 hónapos fiú gyermekkel, Ő nem tud járni;
  • Nem rendelkezem semmilyen kondival;
  • Nincs térképem......
Mivel elég egyértelmű volt, hogy a Kicsi (akit viszek, a szerk.), nem tanul meg járni cirka másfél hét alatt, tuti volt, hogy vinni kell. A kérdés már csak az volt miben? Mert a babakocsi ugye kizárt.
Itt kezdetét vette némi kutatás az interneten. Röviden kiderült, hogy mint minden ami gyereknek, vagy házikedvencnek való bármennyiért eladható. Tehát bármit is veszek az ára határtalan, mint a túláradó szeretet.
Első nekifutásra kengurukat nézegettem, de hamar kiderült, hogy az elborzasztó árán kívül, a használhatósága (számunkra) hagy némi kívánni valót maga után. Előre kötve, nem látok a lábam elé, a Kicsi meg nem tud benne mozogni. Hátra kötve a Kicsi a hátamat nyaldoshatja, kizárt, hogy ezt elviselje. És a legjobb, hogy a legtöbb 9kilóig!!!! használható.
- A kutatás során természetesen megtaláltam néhány kendő fun oldalt, ahol leírták, hogy ezek a hordozók felesleges súlyok, nem természetes, lifeg, stb... És vegyek kendőt, mert az hú de jó... Hát ismervén gyerekem és magam ez nem a mi asztalunk.....-
Szóval hamar ráeszméltem, hogy egy ilyen csővázas, nehéz (2kg :) ) hátihordozó kell nekem. Ezen felnő a Kicsi, ha kinövi jön a lábán.
Következett a hirtelen felindulásból elkövetett bolt járás, voltunk a nagykéksportáruházban, ahol volt Deuter 30 ezer körül, a hegyhezhasnolítónevűsportboltban, ahol volt Vaude 50 ezer körül és Tatonka, utóbbit fel se emeltem a földről. A két másik versenyben maradt. Felvéve mindkettőben magától jött utánam a gyerek :)
Aztán jött a licitálós oldalak feltúrása, ahol egymásba szerettünk :), Orvosolván a kipróbálás nehézségeit -vettem egy tányért és így össze tudtuk hozni- hozzájutottunk B-Square-hez :)

A Kicsi (akit viszek):
Részemről kicsit egyszerűbb, gyorsan felsorolom az érveim:

  • Nem tudok járni;
  • Nem akarok itthon maradni;
  • Ez kényelmes (legalább is most úgy fest);
  • Vihetem a játékaim benne, pontosabban a Nagy viheti velem együtt.

2 megjegyzés: